Pages

Wednesday, December 16, 2009

update blog...

assalamualaikum semua...harap semuanya dlm keadaan sihat sejahtera.

sudah terlalu lama aku meninggalkan blog ku ini..hehehe..x reti2 nk update ker?? aku pon x tau ke mana ilangnya semngat membuat blog ku ini. huhuhu... bila sudah terlalu lama tidak mencoret di blog aku ni, aku pon x tau nk tulis apa. hahahha...byk sgt kisah yg telah berlalu dan telah aku lupa.

pd 4-6 disember 2009, aku n famili gi bercuti kt p.pangkor. kami menginap di purnama beach resort.. amik chalet yg jenis house style. harganya rm250 semalam. best jugak tempat tu. chalet yg aku sewa ni berdekatan dgn chalet masa aku honeymoon bersama suami tersayang. huhuhu...sempat la mengimbas kembali kenangan manis antara aku n suami. hahahha....

ni aku selitkan gambar-gambar yg sempat diambil masa percutian tu.. rajin2 la tgk ek. hehehe..




























No comments:

Post a Comment