Pages

Friday, August 14, 2009

besday parti...

huhh lama sungguh aku x update blog ku ini... hehehe... sumanya gara2 keje ku yg menimbun dan ditambah pulak dengan kemalasan aku yg ditahap dewa. blog sendiri pon x bukak2. hehehehe...

arini 14 ogos 2009 (jumaat), aku dikejutkan dgn surprise dri kwn2 opis yg membuat besday parti utk aku. mmg aku x jangka..maklum la besday dh lepas. hehehe... patut la pagi ni mcm ada yg nk sabotaj aku je..rupanya ada udang di sebalik batu.

thanks kwn2 sbb belikan cheese kek yg sedap tu. thanks gak buat kak as yg sudi masak spegeti cheese + mushroom. maveles betul rasanya.... sungguh terharu..huk huk huk.. ok, jom layan pic yg ada...


ni la cheese kek nya..


ni lak org2 yg membuat onar. hehehe.. dr kiri: mirah, kak as n ika


ni la mangsanya... hehehe aku le tu..



jemput makan suma...hehehe..


dia ni la yg bersungguh2 makan spegeti. huhu..jgn marah ek ika.



hepi besday to me n ika..potong kek cepat!! dh x sabar nk makan.










lepas makan jgn lupa basuh pinggan.. hehehe..


ni la anak dara yg rajin kt ipm. ika n mirah.. hehehe..


apa2 pon thanks a lot buat suma kwn2 yg menjayakan acara makan2 ni. dpt makan free. huhuhu..luv u all...muahhh...

No comments:

Post a Comment